Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

ExPat

15. 1. 2012 19:32
Skvelý blog!

Přiznám se že jsem spíš na Scotch, single malt only. Zásadně. Co se týče Scotch, žádné kompromisy :)

Takže v tom se jakž takž vyznám.

Cognac samozrejme můžu, ale na to abych věděl co je co, na to mi vědomosti nestačí.

Takže jsem moc rád že jsem Vás našel! Co takhle občas nějakou recenzi, když narazíte na nějaký skvost. R^

0 0
možnosti
M

mevak

15. 1. 2012 21:33
Re: Skvelý blog!

Ať to berete z jakékoliv strany, stále je to všechno konzumní rum.  Kvalitní pití si našinec nemůže dovolit, protože by ho nezaplatil.

0 0
možnosti
SN

kuča

15. 1. 2012 19:02
Neřeším interpunkci.....

:-).....důležitá je srozumitelnost! Konečně tema o kterém si můžem popovídat! Drábek, Dobeš, vláda korupce a dokonce i církevní restituce, obehrané blogy i diskutéři. Mám zásadu, když se už trávíme( ale pijeme na zdraví), tak dobrým jedem ! Řídím se radami prof. Šamánka a dr. Pirka, 4O gr. čistého alkoholu denně pro muže, úměrně méně pro ženu, ale denně. U mně to funguje super, i když danou normu překročím někdy i pětkrát, možná i vícekrát! Jak říkám - alkohol se nepije na kýble! Jsem příznivce whisky (nebo také whiskey), pro mně je vrcholem tulomorka. ročník nerozlišuji, tak jemný jazyk, nemám, ale okamžitě poznám kořalku stáčenou v Těšíně, někde v garáži. Tomu se vyhýbám! K té se fasuje slepecká hůl. Teď jsem objevil whisky, která se vozí ze Španělska v lahvích 2,5 lt. 1 lt vyjde ne 252 kč- Slušné pití. Nejen dobrý alkohol, ale i dobré víno, neodmítnu! ...a vo tom to je .....!

1 0
možnosti
ML

L_O_U_S

15. 1. 2012 18:36
Od přečtení vašeho článku...

mě odradil způsob, jakým píšete interpunkci.

0 0
možnosti
OK

old-fashioned Kokodák

15. 1. 2012 19:02
Re: Od přečtení vašeho článku...

tak jest...

0 0
možnosti