Diskuse

Pozdravy z Gognacu aneb jak jsem poznal koňak .

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bucharovic

13. 7. 2010 13:36
.

Čau Bullish

taky si matně vzpomínám na jednu akci u Tebe na chatě, kdy to pití ještě fakt nebylo tak kvalitní...;-D Tehdy, kdy Jarin lezl o půlnoci z rokle, Kadajča měl něčeho plnou kapsu u nové mustangovky, Gusta chtěl dělat do Džejn a holkám celkově se tak nějak roztékaly oční stíny...;-);-D Čus. V.

0 0
možnosti

Bucharovic

13. 7. 2010 13:39
Re: .

Jo a o vodce v Arkádii mně nemluv. Tenkrát v Vodrem... Ještě teď je mi zle a záchod mám nějak víc blíž ke ksichtu. V.

0 0
možnosti

úplně nová Viktorka

13. 7. 2010 8:41
já spíš víno,

koňak si jen oňufávám - ale i to je velký potěšení:-)

0 0
možnosti

//rossi.blog.idnes.cz/

13. 7. 2010 7:48
Rémy Martin X.O.

Mňam :-)R^

0 0
možnosti