Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jarda-NL

24. 9. 2009 1:46
Pěkný článek

Žiji v Nizozemí a ani jsem nevěděl, že brandy vymysleli Holanďané a že "brandy" je zkratka holandského slova "brandwijn". Slovo "brandwijn" se tu stále používá jako synonym "brandy".

Tvrdý alkohol již léta moc nepiji, jen v zimě. Jisté zkušenosti však s koňakem a s různými brandy mám. Nejsem snob, ale myslím si, že žádné brandy se skutečně dobrému koňaku nevyrovná. Nejlepší brandy, které jsem kdy pil bylo arménské a jmenovalo se podle hory Ararat.

Ono vlastně nejde o vyrovnání co se týče kvality. Věřím, že existují i vynikající brandy, ale jsou jiné než dobrý koňak. Tak jako člověk nemůže srovnávat whisky s koňakem nebo jablka s hruškama. Někdy mám chuť na koňak a někdy na whiskey.

0 0
možnosti

jirkaknop

9. 9. 2009 13:53
Myslivce mám v oblibě

to jste mne docela překvapil. Mně chutná,ale spousta známých se na Myslivce dívá skrz prsty. Dokonce bych řekl,že mne považují za exota. Já nedám na modu. Metaxa je na mne dost nasládlá.

0 0
možnosti

Bullis

10. 9. 2009 8:18
Re: Myslivce mám v oblibě

Když  Stará Myslivecká rozjížděla novou reklamní kampaň , zřídila dokonce i klub Myslivce, pořádala fotosoutěže,vydávala,certifikáty a průkazky jen aby nalákali lidi a budete se divit co lidí Myslivce pije. Bohužel po čase z neznámých důvodů činnost klubu ukončila a mě zbyl jen ten průkaz, certifikát na památku a vypité láhve . Když jdu do obyčené restaurace taky si ho rád objednám ( pokud ho mají ) nechci tam pít patoky nebo něco pančovaného .

Díky Bullis

0 0
možnosti

joensfredriksson

7. 9. 2009 23:14
cognac

jinak tvrdý alkohol moc nemusim, ale brandy miluju, at´ je to francouzský cognac, španělská brandy, řecká metaxa nebo gruzínské a arménské variace. Nakonec ani ten od Stocku

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2614x
Jsem jeden z mála fandů ušlechtilých destilátů , jako je " Eau de Vie " voda života a tou je pro mne Cognac .