Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M. Šimánková

7. 9. 2009 10:41
Proč malý český člověk?

Já se třeba nadprůměrně vyznám ve vínech, miluji ho, ale když o něm někdo neví nic a nechutná mu, nemyslím si, že je to malý Čech! A co je na Fernetu špatného, to teda nevím.

0 0
možnosti

flandero

6. 9. 2009 21:19
fuj destiláty to je hnus

kvašenina to je lék, pívo, víno a další kvašeninyR^

0 0
možnosti

kuča

6. 9. 2009 17:19
pokrač.

:-)Bylo to na jaře, jakmile tam zajdu, zjišťuji, že stejné svinstvo tam za ty lpeníze stojí dodnes. Lidé prostě nemají chuť a jak vidí vinětu a částku, tak jsou tak zblblí, že s chutí pijí i to sviŇstvo. Alkohol je jed, říkám, a já se chci trávit dobrým jedem!!!  Ten obal má mnohdy větší cenu, než obsah co je v něm. Kde se ztratil dobrý líh z melasy, nebo z brambor, z kterého se dělaly kořalky za totality?  Každy se prostě co nejrychleji zbohatnout, a když má někdo chuť ať to svinstvo na ty peníze pije.

0 0
možnosti

kuča

6. 9. 2009 17:14
Obešel bych se

:-)bez koňaku, raději mám dobrou whiskey, ale to je pro důchodce možné se pořídit jen zřídka, a nebo se potkat s kamarády, kteří tomu holdují a svézt se s nimi. Nejsem žádný somrák, ale takové známé skutečně mám, tak vím o čem mluvím.

      Mně na celém obchodu s kořalkou vadí nejvíce, že zvláště v supermarketech kupujete za drahé peníze kořalku vyráběnou z průmyslového lihu- říkám tomu nátěr na ploty. Sám jsem se tak napálil,- prý irská vhiskey- Mr. Glenon, sedmička 189 kč. Doma jsem to otevřel, ochutnal a druhý den  jsem šel vrátit. Bez problémů a diskusí- okamžitě kpeníze zpět. Děkujeme vám, že jste nás na to upozornil a ještě mi dali lpozornost podniku.

0 0
možnosti

jirkaknop

6. 9. 2009 16:45
Dva dny už čekám na koňak

jestli autor něco nedodá , vracím se k rumu , slivovici , meruňkovici a calvadosu!

0 0
možnosti

Jissiette

6. 9. 2009 14:32
už zase ty Čechy

Skutečně mě těší, že takoví oškliví nevzdělaní lidé, kteří neumí pít koňak, podle autora zřejmě žijí pouze v ČECHÁCH, a ne na Moravě či ve Slezsku.

0 0
možnosti

Bucharovic

6. 9. 2009 14:52
Re: už zase ty Čechy

Autor je Pražák, čili jste tak trochu mimo mísu...;-D V.Kroupa

0 0
možnosti

kraken

6. 9. 2009 10:48
me prisel clanek jako oda na konak

s minimem faktickych informaci. Jsou to obecne reci "konak je fajn, ale nasi skudlivi obcane kupuji levne destilaty." Ja destilaty (vcetne konaku) ani pivo nepiju (z alkoholu me laka jen vino), ale po precteni clanku rozhodne nemam chut ho testnout, vyzkouset.

0 0
možnosti

stedrik

6. 9. 2009 11:10
Re: me prisel clanek jako oda na konak

je to spíš reklama. V době krize nejdou moc na odbyt tyto drahé věci, tak každej pokus něco prodat dobrej.

0 0
možnosti

Bucharovic

6. 9. 2009 9:17
Aha, tak znovu...

Protože můj příspěvek někdo - nevím kdo a nevím proč nechal smazat, tak to napíšu znovu - autor tohoto článku moc dobře ví o čem píše a jistě o tom některé místní ,,šťouraly" ještě přesvědčí. Ví toho totiž o koňaku určitě víc, než oni. Kdo nevěří, ať si zajde sem

http://www.cognacclub.7x.cz/

Tyto stránky jsou dílem právě autora a bloggera - Milana Pavlíčka.;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

honzajaka

5. 9. 2009 18:22
koňak

je jen dvakrát předestilované víno, co z toho dělat za vědu, kromě toho jsou za tím Francouzi co z každého patoku hned dělají instituci, navíc na takový gruzínský koňak se francouzký patok ani nechytne

0 0
možnosti

Mufu

6. 9. 2009 10:39
Re: koňak

Dováží se ještě vůbec "gruziňák" ?

0 0
možnosti

Jadyk

5. 9. 2009 17:08
Koňak je trošku bublina, asi jako šampaňské

Ještě jste se nenapil a už platíte "místopisný" příplatek za značku. Přitom už z principu je dobré brandy možné kdekoliv, kde se pěstuje dobré víno. Znalci doporučí spíš Armagnac a já za sebe španělské brandy.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS